viernes, 7 de junio de 2013

RUTA DE LES INCIDÈNCIES

Tela, Tela, Tela de ruta. I més si comencem dient que era dels BTTRUS.
L'idea principal era fer una ruta que es mostrava realment GUAY, titulada 2 trialeres i 2 senders. I es feia als voltants de Jorba i Pla de Rubió.

Quedem a les 16 h davant el parc Mercadona. Ens trobem JAVI ( CARTERO), DAVID (CUÑAO) I JO (CAIMAN).per anar cap a Jorba.
Primera incidència: Al David se li mou em manillar. El Javi treu eines i s'aconsegueix discretament apretar-lo.
Anem cap a Jorba . Segona incidència: Ens colem de ruta i ens donem compte a la quinta leche, pel qual decidim anar fins al Molí Blanc i recular cap a la rotonda de St Genís.
Ja en carretera el Javi realitza una parada espectacular ja que diu que no passa que hi ha una serp:

Li comento que li vaig a fer una foto i que sembla que està morta, però ell insisteix que em saltarà al coll.      ( mira que és valent). Realment estava morta, però encara així el Javi l'esquiva a 3 m de distància .
Continuem cap al trencall ceràmiques St Genís, on l'idea es tombar a la dreta, però ens passem de llarg un  bon troç, parlant de la crisi de la totxana, així qua a recular.
Ara sembla que estem en ruta, així que a fer pujades de 16-17 % segons marcador bici, però el problema és que parlant de la casa d'un constructor i dels cavall, ala!!!, estem a la quinta mierda. Torna a recular. Ara que si ho sé no reculo, ja que comença la pujada per una trialera que no la puges ni amb grua, així que bici als  hombros i cap amunt, donant simpàtics recors als nostres colegues BBTRUS ( records des d'aquí).
Després d'algún que altre despiste, agafem senders de les Vaques, ara si que sí, això es guay fins que el Javi, no te cap altre lloc on rebentar la roda del darrera, que en mig del sender de les famoses vaques

Així que jo acollonit, anava mirant matolls per si apareixia la vaca o el seu marit i havia de fer campi qui pugui. Però no va ser així. Ja una mica desesperats decideim arribar al bar del Pla de Rubio ( moteros) i fer la cervessa, però quina curiositat, allà asseguts a la terrassa , tanquen el bar perque havien de marxar. Bé ja començava a ser un dia del Alfred Hitchcock.
El David comenta baixar per una trialera, així que perfecte, però veig que desapareix, així que m'apropo a poc a poc i em sembla un precipici. Així que li pregunto si n'hi ha un altre per baixar, i efectivament, n'hi ha un altre que també em fa acollonir, així que baixo seient , i la bici s'escapa cap endavant, jo salto i eroicament la meva bici fa la trialera tota sola baixant  ( la tinc ben ensenyada).
Ve agafem sender fins als Anecs
Ja desesperats i jo havent d'anar a treballar, es decideix cervessa a la Gallega de Jorba ( I cap a Casa)

Ruta no complertada, 413 m desnivell i 30 km entre despiste i despiste.